Sunday 23 May 2010

Big Times...


Exact inainte sa adorm, aseara, mi-am adus aminte ca termin facultatea. (wow, suna ciudat). Mai ciudat e ca ma simt o adolescenta, cand ar trebui sa ma simt femeie in toata regula( cel putin teoretic). Stateam si ma gandeam ca de acum ne luam viatza cu adevarat la rost, o descoasem si o intoarcem pe toate partile in asa fel incat sa ni se potriveasca. Intrebarea e daca suntem pregatiti. Probabil ca niciodata nu vom fi, dar trebuie parcurse si treptele astea, poate pana la urma tot marionete suntem. Dar acum nu vreau sa vorbesc despre asta.


Toate discutiile astea despre robe, toci, curs festiv, petreceri, m-au facut sa fiu putin nostalgica. Poate ca fiecare din noi a intrat pe usa MK numai cu propriile ganduri, doar cu intentia sa dea un examen si sa plece cat mai repede, dar au fost si momente in care ne-am apropiat, poate chiar mai multe decat vrem sa credem. Cred ca am mai invatat unii de la altii si ca am incercat macar sa ne acceptam asa cum suntem. La urma urmei, ramane sa ne amintim cu drag unul de celalalt si sa incercam sa ramanem apropiati.


Si acum ca la Oscar, :D vreau sa le multumesc fetelor, Lili, Irina si Maria ca m-au introdus in "tainele" clubbingului, am avut nopti de neuitat, dar si nopti pe care nu ni le mai aducem aminte :D, baietilor Bogdan, Ionut, Marian si Ducu, ca m-ati facut sa rad cu intamplarile voastre si ca mereu ati stiut sa scoateti ce e mai bun dintr-o situatie (iar pentru Bogdan in special, ca mi-a aratat cum face el cocktailuri :P ), Stefanei, ca mereu a stiut sa ma faca sa zambesc, Alexandrei, ca m-a suportat la proiectele facute impreuna :P, Mihaelei, ca m-a ascultat cand altcineva nu ar fi avut rabdare :). De fapt sunt sigura ca de la fiecare am avut ceva de invatat de aceea mult mult Multumesc :*. Dar am mai avut si un mare privilegiu, am trecut prin facultate alaturi de cele mai bune prietene, si cel mai tare ma bucura faptul ca amintirile astea frumoase vor fi la puterea 3. Asa ca, fetele mele, Alina si Carmen, mersi pentru amintirile frumoase cu 3 in 1 la balena, girlz nights prin cluburi, discutii despre baieti si noptile pierdute cu carti in fatza si zambetul pe buze. Hai ca e frumoasa facultatea!


P.S. Fetele sper sa nu va suparati ca divulg secrete si imagini, dar zic eu, se merita sa ne aducem aminte ca ne-am si distrat ca studente mandre de la Comunicare si Relatii Publice!

2 comments:

  1. adolescenti pana la moarte :D ... e intotdeauna frumos sa fii tanar (si nelinistit :P)

    ReplyDelete

Translate

www.qdomenii.com