Tuesday 7 April 2009

Another time...Maybe


Noi, reprezentantii speciei umane suntem extraordinari in multe activitati.Dar una dintre cele mai spectaculoase este A NU TERMINA CEEA CE AM INCEPUT. Suntem maestri in aceasta arta si nimeni nu ne va intrece ever :)). Aceasta activitate complexa e prezenta pretutindeni.

Nu terminam: proiecte, scrisori, curatenia, randul, propozitia, filmul, cartea, lista,de vorbit,scoala, prostiile. Aceasta activitate nu vine din neputina noastra( Doamne Fereste!) de a termina singurul lucru pe care l-am inceput.Nu, ea provine din placerea de a incepe 1000 de lucruri deodata.

Recunosc, sunt vinovata.Si eu ma arunc in sute de proiecte si imi asum zeci de responsabilitati si , desi, sunt constienta ca nu voi putea sa le termin pe toate, repet greseala de fiecare data.Smart, nu?:D

Totusi, cred ca e bine sa incepi multe lucruri, chiar daca nu le termini, pentru ca te tine priza, e o dovada ca iti pasa, ai o ocupatie, te dedici unui lucru.Cel mai frumos e cand te entuziasmezi si pentru o zi chiar ai impresia ca o sa iti iasa toate(ca sa te trezesti a doua zi cu o doza rece de realitate)... si sa vezi ca visul tau a fost un pic prea frumos :D...iar eu nu voi mai termina de scris postul...ca sa vezi...

1 comment:

  1. Nici nu trebuie sa il termini .. nici eu nu o sa termin comentariul :P

    ReplyDelete

Translate

www.qdomenii.com