Monday 27 April 2009

Not in a million years!


"Sigur esti din Romania??" Cam asta era intrebarea care ni se punea de fiecare data cand intram in vorba cu cineva din Bruxelles...cand am plecat din Romania am crezut ca in Belgia nu voi avea "sansa" sa intalnesc atat de multi tigani, dar din pacate am aflat ca toti care au fugit din Italia exact acolo au aterizat.

Si nu pot spune ca ma deranjeaza in mod deosebit prezenta lor ca Doamne ajuta am avut parte de ei si m-am obisnuit(din pacate) dar cand vezi ca ei se dau "romani" si ne ajuta sa ne facem o reputatie peste hotare e de-a dreptul enervant.Bine ca acum nu pot spune ca romanii nostri sunt mari gentlemeni dar nici in halul in care sunt compatriotii nostri colorati.

Pe langa faptul ca in seara de Inviere vindeau lumanari de ornament cu 1 euro ca sa faca si ei un ban "cinstit", mai erau si culmea de nesimtiti, dovada fiind faptul ca langa noi si langa preotii ce cantau "Hristos a Inviat" un "slabutz" cu ceafa lata dansa pe manelele de la telefon cu lumanarea aprinsa in mana, sau ca treceau cu "bemveul" cu geamurile toate lasate si manelele la maxim exact prin multimea care a venit si ea de bine de rau sa sarbatoreasca Invierea.

Nu neg ca s-ar putea sa fie persoane de etnie rroma care sa nu fie asa cum i-am descris mai sus, dar oamenii aia stau acasa si isi vad de treaba lor, nu cutreiera strazile oraselor din strainatate spunand ca sunt "romani" si terfelind si asa foarte slaba parere buna despre tara noastra.

Oricum la progresul pe care il face tara noastra nu vad sa se schimbe vreodata ceva in reputatia noastra, tocmai de asta nu am de gand sa fac multi purici aici.Pana atunci ei isi construiesc palate in continuare...

4 comments:

  1. tiganii sunt tigani oriunde ar merge, degaba spun ei ca sunt romani! numa ca strainul nu stie ce e la noi si crede. sunt niste nesimtiti si nu se pot numi oameni!

    ReplyDelete
  2. eu am treba cu punctuatia din postul tau :) .. tiganii nu stiu ei ce-i aia :D

    ReplyDelete
  3. :)) ai grija sa nu ii faci nici in romania ;) (purici)

    ReplyDelete

Translate

www.qdomenii.com