Tuesday 7 September 2010

Changes...

Desi sunt obosita, m-am decis sa mai sterg praful de pe blogul meu si sa gasesc o cale sa impartasesc tot ceea ce simt si tot ceea ce mi se intampla intr-un moment in care practic, dar si teoretic, viata mea se schimba. Se intampla atat de multe in jurul meu incat simt nevoia sa ma raportez la ceva ce ma apropie macar virtual de ce i de acasa. Care este schimbarea din viata mea? Pai, proaspat absolventa si somera, m-am decis sa profit de un program ce oferea un nou inceput absolventilor fiind constienta ca  inceputul asta e al naibii de departe. Mai exact: Canada, Toronto.


Multi ar spune ca trebuie mult curaj si o oarecare doza de nebunie sa faci un lucru ca asta, dar pentru mine decizia de a pleca a venit incredibil de usor. M-au ajutat si experientele din afara tarii traite de-a lungul anilor de studentie si dorinta nebuna si irationala uneori de a calatori, de a cunoaste oameni si locuri noi, de a trai mereu altfel.


Sunt in Toronto de 2 zile, socul e acum mult mai mare pentru ca, spre deosebire de anii trecuti, programul dureaza 1 an. Un an in care am timp sa fac tot ce am visat... sau cel putin asa ar trebui sa fie. Ce o sa fac aici? Deocamdata imi caut un job, incerc sa imi aleg ceva sa fac din placere, in cateva luni sper sa gasesc un internship, si daca orasul nu ma dezamageste sau imi frange inima, probabil un master de la anul. Multe vise, nu?

No comments:

Post a Comment

Translate

www.qdomenii.com