Sunday 11 October 2009

No more candies...




E uimitor cat de repede a trecut timpul de cand simteam ca putem face orice, de cand ne simteam protejati si chiar, indraznesc sa spun, norocosi. Ce s-a intamplat? Am crescut. Ne-am maturizat. Deodata a venit timpul marilor decizii, te gandesti ce o sa faci cu viata ta, ce viitor vei avea. Incepi sa pui la indoiala jobul pe care il ai, facultatea pe care o termini, prietenii pe care i-ai dobandit...



Ma simteam inca un copil, ma bucuram ca viata ma trata frumos, ca toate se legau parca, gandeam ca urmez o cale, dar a trecut o vara si au venit intrebari care nici macar nu stiam ca exista. Deodata m-am gandit ca e timpul sa fac o alegere, mi-am amintit cati ani am si acum incerc sa aflu un raspuns. Iti spui tot timpul ca esti diferit de alte generatii, dar e uimitor cat de mult semeni cu cei dinaintea ta si cat de putin inveti din sfaturi. Ti-ai petrecut copilaria si adolescenta ravnind la ziua cand vei creste, iar acum ca s-a intamplat, plangi dupa zilele in care principala ta grija era unde o sa te joci. Si esti singurul? No way!



Cateodata ai impresia ca te invarti intr-un cerc si, culmea, nu esti singur. De ce tocmai cand a trecut te gandesti ca trebuia sa iti traiesti la maxim copilaria? Tot ce ramane de facut e sa le spui asta celor ce isi doresc cu disperare sa mearga la discoteca, sa fumeze fara sa se ascunda de mama, sa lipseasca o noapte intreaga de acasa. Dar ghiceste: te vor asculta?

No comments:

Post a Comment

Translate

www.qdomenii.com