Wednesday 25 March 2009

Choices Choices...


Probabil multi se vor intreba de ce mi-am facut blog...Blogul astazi e ca o dovada de "coolness".Ai blog?Ok, poti fi cool.Nu ai? La revedere!
Va vine sa credeti sau nu, nu acesta este motivul pentru care am vrut sa imi fac blog.Am decis(uite si subiectul) sa imi fac blog atunci cand am vazut ca sunt foarte putini bloggeri tineri care sa fie si sinceri si toti vor sa isi construiasca reputatia pe baza unor idei pe care doar in carti le gasesti si nicidecum in viata reala.

Bineinteles, nu vreau sa generalizez nici sa pun pe cineva la zid, aici ma refer strict la tineri de varsta mea, pentru ca altfel stiu ca sunt numeroase personalitati si nu numai ce au o anumita experienta de viata si o redau pe blog spre ajutorul si inspiratia altora. Si pana la urma la ce ma refer? Pai...sa vedem...am vazut o multime de bloggeri ce preiau anumite idei pe care societatea ni le "indeasa" pe gat ca sa nu ajungem niste oameni fara speranta.

Idei precum: "atunci cand iei o decizie, o faci cu inima impacata si nu mai privesti inapoi", "daca iti doresti ceva cu adevarat se intampla", "dragostea vine cu puteri supranaturale si te face alt om", "daca ai rabdare, visele ti se vor implini".Idei foarte frumoase, nu neg, dar mult prea naive pentru societatea in care traim.


Si ca sa ma refer la titlu, voi vorbi putin despre decizie. De cele mai multe ori nu vrem sa luam o decizie, TREBUIE sa luam o decizie, si sunt extrem de multe cazuri cand o decizie nu aduce nici pe departe pacea si echilibrul mult asteptat, ba chiar mai mult ne chinuie vesnica intrebare "Si daca...?".

Adevarul e ca ne petrecem mare parte a timpului privind inapoi si intrebandu-ne cum ar fi fost, dar stati linistiti ca daca ati fi facut si cealalta alegere tot aceeasi intrebare v-ati fi pus-o.E natura omului sa priveasca inapoi. Sigur, vor fi multi care isi vor spune "Ba nu e asa.Eu cand iau o decizie nu mai privesc inapoi.", desigur asta facem toti pana la urma, dar nu pentru ca asa simtim ci pentru ca TREBUIE, sau pentru ca se intampla in viata noastra alte evenimente ce necesita o decizie si fara sa vrem ascundem intr-un coltzisor foarte intunecat al creierului nostru acea framantare pe care, cel mai probabil, o vom lasa sa se chinuie singura.

3 comments:

  1. felicitari pentru initiativa si,chiar daca nu mai fac parte din generatia ta, ma regasesc in cele scrise

    ReplyDelete
  2. Am putea sa filosofam un intreg post pe tema asta dar prefer sa ma rezum la ideea ca viata e scurta si nu cred ca merita sa traim in trecut( asta prin apelul la faimosul "Si daca ...") si sa traim clipa, sa suprindem toate toate cele bune si rele care ne sunt oferite :) .. by the way nice start!

    ReplyDelete

Translate

www.qdomenii.com