Friday 23 April 2010

To my dear ghosts...


1. Poate sunt calma si nervoasa,
           Poate imi place sa ma bucur si sa visez,
           Sau poate uneori traiesc viata in vis.
           Poate uneori ma simt neinteleasa,
           Dar sigur caut intrebari si raspunsuri.


2. Poate as da orice pentru un gram de succes,
           Poate tanjesc sa am puterea in mana,
           Poate ador sa cred ca am dreptate,
           Dar sigur ma visez in varful piramidei.


3. Poate sunt imprevizibila, poate ti-e greu sa-mi citesti intentiile,
            Poate imi place sa ma retin, poate nici nu ma cunosc,
            Poate nu ii inteleg pe cei din jurul meu, si poate ma simt straina.
            Dar sigur lumea mea e mai buna decat a ta.


4. Poate sunt impulsiva si imi place sa rad tare,
            Poate ador sa fiu inconjurata de cei ce ma plac,
            Poate imi ascund emotiile in spatele unui zambet plin de incredere,
            Dar stiu ce ma asteapta.


                                                                   That's for you...

No comments:

Post a Comment

Translate

www.qdomenii.com