Thursday 22 April 2010

Just me....and the 4 of you

A trecut mult de cand nu am mai scris... m-am saturat de zeci de posturi incepute si neterminate, vedeti voi nu ma pot concentra, nu ma pot opri asupra unui gand sa incerc sa il deslusesc... de ce? poate suna ciudat dar am fantome.


Da, le-am numarat, sunt 4. Cand pleaca una vine alta... niciodata nu inceteaza sa ma rascoleasca, nu pot merge mai departe pentru ca  una din ele repede se gaseste sa revina in viata mea ca sa o mai intoarca putin cu susul in jos. Trebuie sa recunosc.. unele sunt prietenoase, prima e cea mai rea. De fapt e si cea mai veche, ma bantuie de foarte mult timp, ma tine pur si simplu in palma ei, de parca as fi un pestisor de aur de care are nevoie in fiecare clipa. Pe langa asta e si smechera, ma lasa putin, imi da senzatia ca are persoane mai importante de bantuit si cand isi da seama ca m-a "neglijat" atunci gata! it's back! doar ca sa se asigure ca nu am uitat-o.


Probabil te intrebi de ce vorbesc despre fantome? Pai ce sa zic, incep sa inlocuiesc oamenii cu fantome, ganduri cu propozitii, ascunse ce-i drept, pentru ca sa pot si eu sa arunc povara asta de pe umeri. Cum altfel daca nu aici? in spatiul meu, locul unde ma pot juca cum vreau, locul in care daca vrei poti sta, daca nu, asta e, tot al meu ramane.... asa ca ma rezum la fantome... iar pentru voi, fantomele mele dragi, am scris ceva, nu magulitor, nici ofensator. Doar realist. Dar acum nu mai am chef sa va acord importanta. Maine...

4 comments:

  1. sfat ... incearca sa blochezi caile de contact cu fantoma ta "draga" si o sa vezi ca o sa fie bine ... singura problema e sa vrei asta. A doua optiune este : te rog sa nu ma mai bantui - daca tine la tine indeajuns de mult sa iti vrea binele o sa te asculte

    ReplyDelete
  2. pai vezi tu... cateodata fantomele nu prea asculta ce ai tu de zis :)

    ReplyDelete
  3. inseamna ca fantoma aia e egoista si nu iti vrea binele

    ReplyDelete
  4. inseamna ca fantoma aia e egoista si nu iti vrea binele

    ReplyDelete

Translate

www.qdomenii.com