Monday 17 March 2014

Pattaya, un altfel de Disneyland

Cand a venit timpul sa ne decidem unde ne vom petrece ultima saptamana de vacanta, ne-am gandit, si ne-am tot gandit, si pana la urma ne-am decis la Pattaya. Si nu pentru ca e o destinatie neaparat potrivita pentru ultimele zile de vacanta, ci din curiozitate. 

Pattaya este o destinatie faimoasa in Thailanda. Milioane de turisti se inghesuie in acest oras situat la malul marii in fiecare an, si am vrut si noi sa stim de ce. De ce atata interes? Bineinteles, stiam ca marea atractie este sexul, de aceea orasul Pattaya este supranumit Disneyland-ul adultilor. Sex disponibil la orice colt, si zic asta la propriu. Dar ne-am gandit ca trebuie sa fie mai mult de atat, desi ar fi trebuit sa stim ca nu e nevoie de mai mult decat sex. Pentru unii oameni, asta e suficient. Dar haideti sa va spun ce am mai descoperit:

1. Pattaya este un oras modern, aglomerat, plin de restaurante scumpe, resort-uri si complexe de apartamente ce abia asteapta sa iasa pe piata. Aici am vazut cel mai mare mall. Ever. Si totul e si mai fascinant cand te gandesti ca, acum 60 de ani, Pattaya nici nu exista.


2. Orasul asta poate fi numit cu usurinta o a doua Rusie, avand in vedere ca 90% din turisti sunt rusi. Auzi limba rusa peste tot, ba mai mult, sunt restaurante ce au meniu doar in rusa ( nu restaurante cu specific rusesc), si nimic in engleza. Banuiesc ca rusilor chiar le plac femeile de aici si au si multi bani de cheltuit.


3. Aici vii sa scapi de orice inhibitie, sa iti renegi viata monotona si sa uiti de tine. Barurile sunt pline de dimineata, femei sau lady boys isi ofera serviciile 24 din 24, cabaret, sex shows, tot ce vrei. Ce-i drept, pe noi nu prea ne-a impresionat aceasta lume, si am privit totul cu un ochi critic si putin amuzat. Mi-a placut foarte mult sa observ oamenii, sa ghicesc ce i-a adus aici ( desi raspunsul e relativ simplu). Chiar am si dezvoltat un joc, sa ghicim care din "femeile" ce isi ofera serviciile sunt in realitate femei sau lady boys. Pot spune ca de multe ori e foooooooarte greu sa iti dai seama. Pozele cu fete nu sunt foarte clare, pentru ca le-am facut pe furis, fiind interzise.


4. Multi turisti si multa mizerie. Mult gunoi, multi sobolani. Pe de alta parte, o plaja frumoasa, multi tineri, sporturi nautice.


5. Mult haos, muzica se aude de pretutindeni, oameni ce nu mai stiu cand e noapte si cand e zi. Aici, petrecerea nu se termina niciodata.

Ce sa zic, a fost fun sa observam aceste lucruri, dar si foarte trist, pe alocuri. In rest, am lenevit, fie la piscina hotelului, fie pe plaja, am incercat sa ne relaxam pe cat posibil si am vizitat imprejurimile pline de parcuri tematice, gradini si alte nebunii. 


Ma bucur ca am ajuns si aici, pentru ca aceasta lume este parte din Thailanda, o parte nu foarte frumoasa si de admirat, dar ofera contur acestei tari si sporeste cumva doza de exoticism.

No comments:

Post a Comment

Translate

www.qdomenii.com