Wednesday 29 January 2014

Exploring rural Thailand

Ieri am fost la Tiger Temple Cave. Ne-am urcat frumos pe scuter si in aproximativ jumatate de ora am fost acolo. Acest templu/altar e situat fix in varful unui munte si poti ajunge la el urcand niste trepte. Muuuulte trepte, 1217 ca sa fiu precisa. Am zis ca va fi floare la ureche, si la o prima impresie 1200 de trepte nu e asa mult, insa vai de capul meu! Cand am ajuns in varf, m-am simtit de parca am cucerit lumea, iar privelistea de acolo e mai mult decat superba. 

Coborarea a fost floare la ureche si, mai mult decat atat, a fost foarte placuta datorita acestor minunati prieteni ( foarte prietenosi de altfel).

Azi iarasi am pus scuterul la treaba (inca o data spun ca se merita mult mai mult decat orice alt mijloc de transport) si am gasit o minunata oaza, cu apa aproape incredibil de limpede, departe de ochii curiosi ai turistilor, la doar 1 ora de Krabi.

Ah! Si inca un detaliu super important! Pentru ca este atat de cald, cel mai bun mod de a ne racori sunt minunatele shake-uri din fructe naturale!! Cred ca bem 3 sau 4 pe zi, sunt incredibile, si nici nu costa mult (in jur de 1 dolar). Le recomand din inima, daca printre cititori sunt si doritori de excursie in Thailanda! 

No comments:

Post a Comment

Translate

www.qdomenii.com