Saturday 22 February 2014

Chiang Mai: Surpriza din nordul Thailandei

Hello, prieteni! Stiu ca nu v-am mai pus la curent cu ultimele noutati din ale backpacking-ului meu/nostru, dar incerc sa recuperez cat pot de mult. Momentan, suntem in Luang Prabang, Laos, si am o multime sa va spun despre aceasta tara, insa voi pastra toate aceste informatii pentru postul viitor.

Postul acesta il voi dedica orasului Chiang Mai, situat in nordul Thailandei, chiar foarte in nord :). Ideea de a merge aici a venit usor, Chiang Mai fiind o destinatie populara pentru cei ce doresc sa mearga in Laos, si mi-a placut la nebunie!

Imagineaza-ti un oras universitar, cu un centru vechi inconjurat de un canal cu fantani arteziene, plin de tineri si turisti, parcuri si temple la tot pasul, nightmarket cat un intreg cartier, preturi aproape in jumatate fata de Bangkok si sudul Thailandei, curat si mai putin haotic. Combinatia perfecta!

In Chiang Mai am avut parte de cel mai bun masaj thailandez. Am incercat si in Bangkok, pe insule si in Cambodia, insa in Chiang Mai a fost experienta suprema. Masajul thailandez, in special cel al talpilor, este foarte interesant, deoarece se bazeaza foarte mult pe presopunctura, si prin stimularea terminatiilor nervoase, simti efectul masajului in intregul corp. Oricine calatoreste in aceasta zona a lumii, ar trebui sa incerce masajul thailandez. Un masaj costa in jur de 200 THB pentru o ora, aproximativ 9 USD.

No comments:

Post a Comment

Translate

www.qdomenii.com