Friday 14 February 2014

Ce imi place sa fac... Cand tot ce am e timp

1. Sa cutreier drumurile cu scuterul. E asa de fun, e micut, relativ sigur si super simpatic! Ajung repede din punctul A in punctul B (al insulei), ma bucur de peisajele din jur, si nici nu poluez aerul! On the downside, trebuie sa port casca (fapt ce uneori e deosebit de enervant, mai ales daca nu e marimea potrivita), motiv pentru care am si luat amenda :D, dar politistul a fost relativ dragut si m-a lasat sa platesc doar jumatate.

2. Sa citesc mai mult!

3. Sa explorez cai mai putin batatorite. De cand suntem pe insula Koh Chang, am gasit o sumedenie de plaje izolate, ce nu cunosc influenta umana, poteci inguste prin jungla, bucatele de rai, neatinse de om!

4. Sa nu stiu, si nici sa nu imi pese ce zi a saptamanii e! Sa stiu doar cate zile mai am de stat intr-un anumit loc...

5. Sa inteleg si oamenii, nu doar locurile...


No comments:

Post a Comment

Translate

www.qdomenii.com