Sunday 16 February 2014

De ce e greu sa fii femeie, cand pleci backpacking pentru 2 luni!

1. Pentru ca trebuie sa faci ca toate lucrurile esentiale sa incapa in rucsac. Trebuie sa ai grija ca rucsacul sa nu fie greu, sa nu te ingenuncheze de fiecare data cand il ridici, si sa mai lasi si ceva loc pentru suveniruri!! Acesta este rucsacul meu, aka viata mea timp de 2 luni. Trebuie sa recunosc, e destul de bun, are o capacitate de pana la 30 de L, insa la mine problema e de volum, si nu neaparat de greutate! Vreau sa incapa mai multe in el, nu ma intereseaza caratul de pietre! Asa m-am pricopsit cu un rucscac ce cantareste putin peste 10 kg, dar e plin ochi!

2. Pentru ca femeile au nevoie de mult mai multe lucruri decat barbatii! Cand am inceput sa planuiesc aceasta calatorie, am facut o lista cu lucrurile strict necesare, nu am vrut sa impachetez inutil, dar tot s-au adunat o gramada de lucruri si lucrusoare! De la placa de par, balsam sau masca ( asta daca nu vrei ca parul sa iti fie sarma), crema de corp, epilator (pentru ca nu vrei sa folosesti BIC de 2 ori pe saptamana, intr-o calatorie in care nu prea stii unde o sa fii in urmatoarele 24 de ore), pastile( in caz de raceala, diverse dureri etc), solutie de tantari (pentru ca, deh, calatoresti intr-o tara tropicala), crema de soare, penseta, unghera si tot asa. Hainele, la fel, strictul necesar, iar de accesorii nici vorba!


3. Pentru ca umezeala din aerul Thailandei (de multe ori ajungand la 90%), imi face asta:

Si de asta am nevoie de placa de par, balsam, masca, ulei si nu mai stiu cate minunatii.

4. Pentru ca uneori mi-e dor de tocuri. Imi plac tocurile, si ele ma plac pe mine. Ma simt bine pe tocuri si nu le port in suferinta! Dar, din pacate, I had to say goodbye to that, si m-am limitat la o pereche de incaltaminte sport si o pereche de sandale comode, bune pentru mers si pentru bunicute :). Credeti-ma, lipsa tocurilor e ok, pana in momentul in care ne decidem sa iesim seara intr-un restaurant dragut, sau poate un bar, si eu ma simt ca mai degraba apartin la masa copiilor :)

5. Pentru ca, gata cu rochiile delicate, accesorii feminine si gingase! Treci la haine comode, bune pentru orice tip de vreme, 4-5 randuri de haine din bumbac pe care le vei tot purta! Imi place sa ma joc cu hainele, sa am de unde alege dimineata! Poate suna superficial, dar cred ca orice femeie ma intelege!

Da, mi-e dor de micile alintaturi si rasfaturi, dar realizez ca ceea se intampla acum e mult mai important si mai plin de semnificatie, iar tocurile, bijuteriile si rochitzele oricum ma asteapta linistite acasa!

No comments:

Post a Comment

Translate

www.qdomenii.com